woensdag 29 januari 2014

 
Les Where is the love
 
De tube dat ik heb gebruikt is van Jolanda
en mag niet gedeeld worden
Haar mooie club vind je HIER
Het scrapsetje is van Mystique Designs
helaas is haar blog verwijderd
Materialen voor de les HIER
 
1. Maak een vlak 700-700 pixels
2. Kopieer Masker plak als nieuwe laag
3. Kopieer Frame plak als nieuwe laag
en plaats een beetje naar boven
4. Kopieer Strik plak als nieuwe laag
en plaats rechts op je frame
kijk even mijn voorbeeld
5. Kopieer Hartje plak als nieuwe laag
en plaats op je strik
6. Kopieer Roosjes plak als nieuwe laag
en plaats links onderaan je frame
7. Kopieer Blad plak als nieuwe laag
en plaats onderaan je roosjes
8. Kopieer Takje plak als nieuwe laag
en plaats op je blad
kijk even mijn voorbeeld
9. Kopieer Auto plak als nieuwe laag
en plaats onderaan in het midden van je frame
10. Kopieer Blaadjes plak als nieuwe laag
en plaats rechts onderaan je frame
kijk even mijn voorbeeld
11. Kopieer Deco plak als nieuwe laag
en plaats rechts onderaan je frame
12. Kopieer Voederbakje plak als nieuwe laag
en plaats onderaan je deco
13. Kopieer Vogel plak als nieuwe laag
en plaats op je voederbakje
ga op je maskerlaag staan
14. Kopieer je Tube plak als nieuwe laag
wis weg wat onder je crea valt
lagen dupliceren-schikken vooraan
en wis weg wat onder je crea valt
Ik heb ook nog een tekst op het frame geschreven
 
Ben je tevreden lagen samenvoegen
verkleinen indien je dit wenst
en klaar is je lesje
 
Niets van deze les mag overgenomen
of gebruikt worden
zonder mijn toestemming
 
Groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen