woensdag 23 oktober 2013

 
Les The song of the frog
 
De tube dat ik heb gebruikt is van Jolanda
en mag niet gedeeld worden
Haar prachtige hyvessite vind je HIER
Het scrapsetje dat ik heb gebruikt is van
Design bij Sarayana
Materialen voor de les HIER
 
1. Maak een vlak 700-700 pixels
2. Kopieer Masker plak als nieuwe laag
3. Kopieer Water plak als nieuwe laag
en plaats onderaan je crea
4. Kopieer Plant plak als nieuwe laag
en plaats links bovenaan je water
5. Kopieer Tent plak als nieuwe laag
en plaats rechts bovenaan je water
kijk even mijn voorbeeld
6. Kopieer Deco plak als nieuwe laag
en plaats rechts  naast je tent
7. Kopieer Boom plak als nieuwe laag
en plaats links naast je tent
8. Kopieer Platform plak als nieuwe laag
en plaats links naast je boom
9. Kopieer Hout plak als nieue laag
en plaats voor je tent
10. Kopieer Kikker plak als nieuwe laag
en plaats waar jij het leuk vind
11. Kopieer Tube plak als nieuwe laag
en plaats op het platform
 
Ben je tevreden lagen samenvoegen
verkleinen indien je dit wenst
en klaar is je lesje
 
Niets van deze les mag overgenomen
of gebruikt worden
zonder mijn toestemming
 
Groetjes Rita

5 opmerkingen:

  1. Hello Rita
    il est impossible de télécharger le matériel 4shared ne répond pas ! j'ai essayé à plusieurs reprises mais ça ne fonctionne pas !
    ik wens je een fijne nacht, sorry maar ik ben franstalig ik kan wel goed spreken maar voor te scrijven is dat een beetje mooielijk ik proberen om mijn best te doen ik gebruik geen translator want is niet altijd correct !
    dank je wel voor alle mooie lessen, groetjes evy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Evy ik heb het even nagekeken en ik krijg de bestandjes open Ik vermoed dat er even een storing is geweest bij de 4 shared want bijmij lukte het ook niet van de eerste keer maar de tweede keer wel Met welke psp werk jij ? Ik met pspx4 Krijg jij de andere bestandjes wel open van de andere lesjes ? Fijne dag nog groetjes Rita

      Verwijderen
    2. Hallo Rita
      ik heb weer geprobeert maar er is nog altijd storing
      le téléchargement se fait normalement mais le moment d'ouvirir hij draaie zot en ik werk met pspx3 en réalité je travaille avec photoshop cs4 et cs5 et j'utilse psp uniquement pour ouvrir les tubes ! sorry dat ik scrijf in 2 talig ! ik wens je een fijne dag en een zalig weekend, groetjes evy

      Verwijderen
    3. Hallo Evy ik heb even een andere updater gebruikt Hopelijk lukt het nu
      http://www.mijnbestand.nl/share.php?key=D8MQQ74383IV
      Groetjes Rita

      Verwijderen
  2. Hallo Rita
    nu is perfect met de nieuw link !
    dank je wel en een fijne nacht
    Groetjes Evy

    BeantwoordenVerwijderen