woensdag 17 juli 2013

 
Les Mouse Love
 
Zoek een mooie tube de mijne is
zelf getubt uit een foto van mijn zus haar kindje
Scrapsetje is mij onbekend
Weet jij het laat je me dan een berichtje na aub ?
De deco's en versiering heb ik zelf gemaakt
Materialen voor de les HIER
 
1. Maak een vlak 700-700 pixels
2. Kopieer Masker plak als nieuwe laag
3. Kopieer Ladder plak als nieuwe laag
4. Kopieer Versiering plak als nieuwe laag
en plaats bovenaan op je ladder
5. Kopieer Kussen plak als nieuwe laag
en plaats onderaan je ladder
6. Kopieer Deco1 plak als nieuwe laag
en plaats links onderaan op je kussen
7. Kopieer Deco2 plak als nieuwe laag
en plaats rechts onderaan je kussen
8. Kopieer Vogel met tekst als nieuwe laag
en plaats op je ladder
9. Kopieer je Tube plak als nieuwe laag
en plaats op je kussen
 
Ben je tevreden lagen samenvoegen
verkleinen indien je dit wenst
en klaar is je lesje
 
Niets van deze les mag overgenomen
of gebruikt worden
zonder mijn toestemming
 
Groetjes Rita
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen