vrijdag 28 juni 2013

 
Les At the pond
 
De tube dat ik heb gebruikt is van Jolanda
en mag niet gedeeld worden
Haar prachtige Hyvessite vind je HIER
Scrapsetje heb ik gekregen en
weet niet van wie het is
Weet jij het laat je me dan berichtje aub
Materialen voor de les HIER
 
1. Maak een vlak 600-600 pixels
2. Kopieer Masker plak als nieuwe laag
3. Kopieer Deco plak als nieuwe laag
en plaats onderaan op je crea
4. Kopieer Versiering plak als nieuwe laag
en plaats rechts bovenaan
5. Kopieer Groen blad plak als nieuwe laag
en plaats onderaan je deco
kijk even mijn voorbeeld
6. Kopieer Waterlelie plak als nieuwe laag
en plaats rechts op je groen blad
lagen dupliceren-spiegelen
en plaats mooi links op je groen blad
7. Kopieer Eendjes plak als nieuwe laag
en plaats rechts onderaan op je deco
8. Kopieer Boom plak als nieuwe laag
en plaats links op je deco
9. Kopieer Grassprieten plak als nieuwe laag
en plaats op je boom
10. Kopieer Bloem plak als nieuwe laag
en plaats op je grassprieten
11. Kopieer Plant plak als nieuwe laag
en plaats onderaan bij je bloem
12. Kopieer Deco1 plak als nieuwe laag
en plaats links onderaan je plant
13. Kopieer je Tube plak als nieuwe laag
en plaats op je deco
 
Ben je tevreden lagen samenvoegen
verkleinen indien je dit wenst
en klaar is je lesje
 
Niets van deze les mag overgenomen
of gebruikt worden
zonder mijn toestemming
 
Groetjes Rita
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten