woensdag 28 november 2012

Les Walking on a Milky way
 
De tube dat ik heb gebruikt is van Jolanda en mag
niet gedeeld worden
Wil je haar tube kopen bezoek dan even haar Hyvessite
Het scrapsetje dat ik heb gebruikt is van Joke
haar club vind je HIER
Materialen voor de les HIER
 
1. Maak een vlak 600-600
2. Kopieer Masker plak als nieuwe laag
3. Kopieer Schap plak als nieuwe laag
en plaats onderaan
4. Kopieer Voile plak als nieuwe laag
en plaats op je schap
5. Kopieer Kartonen doos plak als nieuwe laag
en plaats links op je schap kijk even mijn voorbeeld
6. Kopieer Kruik plak als nieuwe laag
en plaats links van je kartonnen doos
7. Kopieer Fles plak als nieuwe laag
en plaats rechts tegen je kruik aan
8. Kopieer Ondertas plak als nieuwe laag
en plaats op je schap tegen je kartonnen doos aan
9. Kopieer Tas plak als nieuwe laag
en plaats op je ondertas
10. Kopieer Lepeltje plak als nieuwe laag
en plaats op je ondertas
11. Kopieer Plateau plak als nieuwe laag
en plaats rechts op je ondertas
12. Kopieer Gebak plak als nieuwe laag
en plaats op je plateau
13. Kopieer Strik plak als nieuwe laag
en plaats links op je schap kijk even mijn voorbeeld
14. Kopieer Wordart plak als nieuwe laag
en plaats bovenaan je crea
15. Kopieer je Tube plak als nieuwe laag
en plaats waar jij het mooi vind
 
Ben je tevreden lagensamenvoegen
verkleinen indien je dit wenst
en klaar is je lesje
 
Niets van deze les mag overgenomen
of gebruikt worden
zonder mijn toestemming
 
Groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen