dinsdag 23 oktober 2012

Les Elvendor Valley
 
 
De tube dat ik heb gebruikt is van Jolanda en deze
mag niet gedeeld worden
Wil je deze tube kopen bezoek dan even haar hyvessite
Het scrapsetje dat ik heb gebruikt is van Joke
haar club vind je HIER
Materialen HIER
 
 
1. Maak een vlak 600-600 pixels
2. Kopieer Masker plak als nieuwe laag
3. Kopieer Sterren plak als nieuwe laag
en plaats bovenaan je crea
4. Kopieer Hek plak als nieuwe laag
en plaats naar onder op je crea
5. Kopieer Mushroom1 plak als nieuwe laag
en plaats op je hek
6. Kopieer Mushroom2 plak als nieuwe laag
lagen schikken omlaag kijk even naar mijn voorbeeld
7. Kopieer Blad plak als nieuwe laag
lagen schikken omlaag kijk even naar mijn voorbeeld
Ga op je bovenste laag staan
8. Kopieer Gras plak als nieuwe laag
plaats rechts onderaan op je crea
lagen dupliceren - lagen spiegelen
en plaats links onderaan je crea
9. Kopieer Lantaarn plak als nieuwe laag
en plaats bovenaan je mushroom1
10. Kopieer Mailbox plak als nieuwe laag
en plaats rechts onderaan je crea
11. Kopieer Paddestoelen plak als nieuwe laag
plaats rechts onderaan op je mailbox
12. Kopieer Nootjes plak als nieuwe laag
en plaats links van je paddestoelen
13. Kopieer Eekhoorn plak als nieuwe laag
en plaats rechts bij je nootjes
14. Kopieer je Tube plak als nieuwe laag
en plaats waar jij het mooi vind
 

Ben je tevreden lagen samenvoegen
en verkleinen indien je dit wenst
en klaar is je lesje

Niets van deze les mag overgenomen of gebruikt
worden zonder mijn toestemming
 
Groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen